Модуль 9 допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
По-перше, лише учень з високим навичками самоорганізації здатен сам себе скеровувати,
А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні типи завдань та створення відповідних умов для навчання зможуть покращити результати навчання.
Сьогодні створила декілька форм оцінювання учнів. Було корисно.
По-перше, лише учень з високим навичками самоорганізації здатен сам себе скеровувати,
А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні типи завдань та створення відповідних умов для навчання зможуть покращити результати навчання.
Сьогодні створила декілька форм оцінювання учнів. Було корисно.
Комментариев нет:
Отправить комментарий